FTSO Likya Salonu’nda gerçekleştirilen eğitimin ilk bölümünde, pazarlama departmanlarının etkili çalışabilmesi için gereken şartlar, yöneticilerin pazarlama öncesinde yapması gerekenler ve yönetimin esas amacı gibi temel konular ele alındı. Yeni nesillerin pazarlama dünyasına etkilerinin konuşulduğu eğitimde değişen pazarlama trendlerine ayak uydurmak için yapılması gerekenler anlatıldı.
Eğitimin ikinci bölümünde ise kuruma, ürüne, müşteriye güven, müşterilerin analizi, Z kuşağının sahaya çıkışı, sorgulayan, yenilikçi ve zor çalışan Z kuşağı yönetimi, yapay zekayı pazarlama için kullanma yolları ve yeni dünya gerçekleri hakkında detaylı sunumlar yapıldı.
Pazarlamanın yeni bir iş fikri akla düştüğü ilk andan itibaren başladığı anlatan Yazar ve Eğitmen Banu Bingöl Akın, eğitim sonunda tüm katılımcıların sorularını yanıtladı.