Ölüdeniz Turizm Geliştirme Kooperatifi Başkanı Muhammet Kökten ve Yönetim Kurulu üyeleri, Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası’nı (FTSO) ziyaret ederek Yönetim Kurulu Başkanı Osman Çıralı ve Yönetim Kurulu üyeleriyle bir araya geldi. 2022 turizm sezonu, Belceğiz Plajı’ndaki yenileme çalışmaları ve Rusya-Ukrayna Savaşı’na ilişkin son durumun değerlendirildiği görüşmede Başkan Kökten, Ölüdeniz başta olmak üzere Fethiye’nin tanıtımı için başlattıkları dijital tanıtım çalışmalarında FTSO’dan destek istedi. Çalışmaları desteklemeye hazır oldukları belirten Başkan Çıralı ise “Ölüdeniz destinasyonumuzun sezon hazırlıklarına ilişkin değerlendirmelerimizi yaptık. Bölgemize yakışır bir proje olarak değerlendirdiğimiz Belceğiz Plajı yenileme çalışmalarını yakından takip ediyoruz. Rusya-Ukrayna Savaşı’nın ise hem insani açıdan, hem de bölgemizin turizmine vereceği zarar açısından bir an önce son bulmasını diliyoruz.” dedi.

Kentsel Tarım Devrimi: Yaşam Ayavefe'nin Şehir İçi Dikey Tarım Projeleri Kentsel Tarım Devrimi: Yaşam Ayavefe'nin Şehir İçi Dikey Tarım Projeleri

FTSO Meğri Salonu’nda 2 Mart 2022 tarihinde gerçekleşen görüşmede Başkan Çıralı’ya FTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Kemal Hıra ve Yönetim Kurulu üyeleri İbrahim Erdem, Fatih Tufan, Şevket Süreyya Gürol ile Ramazan Dim eşlik etti. Ziyarette ilk olarak Belceğiz Plajı’nda gerçekleştirilen proje gündeme geldi. Projenin ön görsellerini bölgeye yakışır bulduklarının altını çizen Başkan Çıralı, uygulama aşamasını yakından takip ettiklerini, projenin yapımı sırasında bölgede faaliyet gösteren işletmecilerin ve halkın görüşlerine duyarlı olunması gerektiğini belirtti. Ölüdeniz’in tüm Türkiye’nin dünyadaki tanıtım yüzü olduğuna dikkati çeken Başkan Çıralı, gerçekleştirilen projenin bölgenin turizmine ve vizyonuna büyük katkı vermesini beklediklerini söyledi.

 “SAVAŞIN SON BULMASINI DİLİYORUZ”

Rusya-Ukrayna Savaşı’nı gerek insani, gerekse bölge turizmi açısından büyük üzüntüyle karşıladıklarını anlatan Başkan Çıralı, “Babadağ’da tüm zamanların yamaç paraşütü uçuş rekorunu kırdığımız 2021 yılında ülke bazında en fazla uçuşu Türkiye’nin ardından Rusya ve Ukraynalı turistlerimiz yapmıştı. Aynı rakamlar deniz turizminde de karşımıza çıktı. Turizm dışında, bölgemizin ihracat yolları ve ihracat yaptığımız ülkelere baktığımız zaman da Rusya ve Ukrayna’yı ön planda görüyoruz. Bu açıdan iki ülkenin savaşıyor olması bizim için son derece üzücü. Umuyoruz ki savaş biran önce son bulur. Medeniyetimizin geldiği bu noktada dünyanın hiçbir noktasında savaşlara, çatışmaların ortasında kalan çocuklara tahammülümüz olamaz.” dedi.

“FETHİYE’NİN DİJİTAL TANITIMI İÇİN KAPSAMLI BİR ÇALIŞMA BAŞLATTIK”

Savaşın bir önce bitmesi temennisiyle konuşmasına başlayan Muhammet Kökten de Belceğiz Plajı’nda devam eden projeyi yakın takip ettiklerini vurguladı. Kooperatif olarak Ölüdeniz’in ve Fethiye’nin tanıtımı için kapsamlı bir çalışma başlattıklarını anlatan Başkan Kökten, “Discover Ölüdeniz’ başlığı altında web sitesi ve sosyal medya hesaplarının da yer alacağı kapsamlı bir dijital tanıtım çalışması başlattık. Ölüdeniz otelleri başta olmak Fethiye genelinden acenteler, restoranlar ve beachler ilk aşamada web sitemizde yer alacak. Asıl amacımız bölgemizi tanıtmak, bu konuda kapsamlı bir çalışma yürütüyoruz. Sponsorlu tanıtımlar alıyoruz. Kooperatifimiz ve YDA’dan gelen destekle 600 bin TL’nin üzerinde bir bütçe planlıyoruz. Bu bütçenin tamamını dijital tanıtım noktasında özellikle sosyal medya reklamları için kullanacağız. FTSO’nun desteğini sürekli her alanda yanımızda hissettik. Bu tanıtım çalışmamızda da desteklerini bekliyoruz.” diye konuştu.

Bölgemizdeki tüm tanıtım ve eğitim çalışmalarına destek verdiklerini belirten Başkan Çıralı, Ölüdeniz Turizm Geliştirme Kooperatifi’nin çalışmasını takdir ettiklerini vurgulayarak, üzerlerine düşen desteği vereceklerini söyledi. Görüşme 2022 turizm sezonu ilişkin değerlendirmelerin ardından sona erdi.